QUI SOM?

L´AMPA de L´Institut Serra de Miramar és l´associació formada per pares i mares que, de forma complementària, col.labora amb l´Institut i les famílies en el projecte educatiu dels nostres fills.

QUE ÉS L´AMPA?

D´acord amb els seus Estatuts, la missió de l´Ampa és la següent:

a) Col.laborar amb la direcció de l´Institut, donant suport i assistència a tots els membres de l´associació, pares, tutors, professors i alumnes del centre, de manera que els seus òrgans de govern i participació en tot allò que fa referència a l´educació dels seus fills i alumnes matriculats al centre.

b) Assistir i promoure la representació i participació del pares en els diferents òrgans i àmbits.

c) Facilitar la relació de l´Institut amb les institucions del seu entorn.

d) Col.laborar en activitats educatives de l´Institut i en la programació d´activitats complementàries, extraescolars o de serveis.

e) Promoure la formació dels pares en l´àmbit cultural i familiar.

PERSONES QUE FORMEN L´AMPA

Amb l´objectiu d´identificar-nos i transmetre´ns totes les seves futures responsabilitats publiquem els membres que integren la Junta Rectora de l´Ampa de l´Institut Serra de Miramar, segons ha quedat aprovat a la darrera assemblea i que treballa conjuntament amb la Direcció del centre.

Presidenta: Susanna Carrasco
Sot-presidenta: Eliane Caylet
Tresorera: Olga Ferré
Secretària: Mª Alejandra Bianco
Suport Digital: Jordi Flores

Vocals:
Jordi Abad
Elisabet Caballero
Gemma Brugal
Elisenda Carles
Cristina Casado
Albert Fernández
Loli Rodríguez
Sandra Martínez

Col.laboradors, grup de persones que col.laboren amb les decisions i activitats de l´Ampa.

L´AMPA forma part de l´AFFAC, Associació Federada de famílies d´Alumnes de Catalunya.

…………………………………………………………………………………….

Per qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte al telèfon de l´AMPA número 641 745 739 de Dilluns a Divendres de 10:00 a 12:00 o per correu ampaserramiramar@gmail.com.

AMPA Serra de Miramar
Plaça Quarter s/n 43800 Valls (Alt Camp)
Telèfon: 641 745 739
Dilluns a Divendres de 10:00 a 12:00 h